Terminy:
15 września 2025 r. - ostatni dzień rejestracji na XXXI Ogólnopolski Zjazd Instrumentariuszek (w związku z bardzo dużym zainteresowaniem, Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rejestracji po wyczerpaniu limitu miejsc)
13-15 paździenika 2023 r. - XXXI Ogólnopolski Zjazd Instrumentariuszek
Opłaty za uczestnictwo i zakwaterowanie:
Uczestnicy w ramach mają zapewnione:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
- rejestracja i wpłata do dnia 31 lipca 2025 r.: 910,20 zł brutto (wczesna rejestracja)
- rejestracja i/lub wpłata od 1 do 31 sierpnia 2025 r.: 1.033,20 zł brutto (standardowa rejestracja)
- rejestracja i/lub wpłata od 1 września 2025 r.: 1.156,20 zł brutto (późna rejestracja)
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 688,80 zł brutto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 1.205,40 zł brutto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Partnerów w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
- rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 740,00 zł netto (standardowa rejestracja)
- rejestracja od 1 września 2025 r.: 940,00 zł netto (późna rejestracja)
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Wystawców Złotych w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
do 31 sierpnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- pierwszych 8 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 840,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.040,00 zł netto
od 1 września 2025 r. (późna rejestracja)
- pierwszych 8 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 1.040,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.240,00 zł netto
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Wystawców Srebrnych w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
do 31 sierpnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- pierwszych 6 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 840,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.040,00 zł netto
od 1 września 2025 r. (późna rejestracja)
- pierwszych 6 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 1.040,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.240,00 zł netto
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Wystawców Brązowych w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
do 31 sierpnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- pierwszych 4 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 840,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.040,00 zł netto
od 1 września 2025 r. (późna rejestracja)
- pierwszych 4 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 1.040,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.240,00 zł netto
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Wystawców w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
do 31 sierpnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- pierwszych 2 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 840,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.040,00 zł netto
od 1 września 2025 r. (późna rejestracja)
- pierwszych 2 przedstawicieli - rejestracja do 31 sierpnia 2025 r.: 1.040,00 zł netto
- każdy kolejny przedstawiciel - rejestracja od 1 września 2025 r.: 1.240,00 zł netto
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiele Mini-Wystawców w ramach rejestracji mają zapewnione:
- udział w konferencji
- pełne wyżywienie
- przerwy kawowe
Opłaty 'fee' są następujące:
do 31 sierpnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
od 1 września 2025 r. (późna rejestracja)
Nocleg (w pok. jedno- lub dwuosobowych) rezerwuje się w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego i jest dodatkowo płatny tj.:
- 560,- zł netto za dwa noclegi w pok. dwuosobowym
- 980,- zł netto za dwa noclegi w pok. jednoosobowym.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Rejestracja dla Uczesnitków oraz Przedstawicieli możliwa jest wyłącznie poprzez 'FORMULARZ REJESTRACYJNY' on-line. Biuro Organizacyjne nie przyjmuje rejestracji w formie mailowej
Wszystkie ceny noclegów w 'Formularzu rejestracyjnym' są cenami brutto i uwzględniają 23% podatek VAT
Zmiana danych Uczestnika lub Przedstawiciela:
- do 31 sierpnia 2025 r. jest bezpłatna.
- pomiędzy 1 a 30 września 2025 r. w przypadku zmiany danych będzie naliczana opłata dodatkowa w wysokości 100 zł netto/osoba
- od 1 października 2025 r. w przypadku zmiany danych będzie naliczana opłata dodatkowa w wysokości 150 zł netto/osoba
W dniu 14 października w godz. 19:00 - 22:30 odbędzie się dla chętnych wyjazd (dodatkowo płatny) do Bielskiego Centrum Kultury na musical „Okrutna, zła i podła” w wykonaniu Katarzyny Pakosińskiej i grupy Poparzeni Kawą Trzy (Wojciech Jagielski, Roman Osica, Krzysztof Zasada, Piotr Sławiński, Jacek Kret, Mariusz Gierszewski)
Organizator oświadcza jednocześnie, że udział w spektaklu nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska
Pozostałe koszty takie jak: parking, SPA, mini bar etc. są płatne przez uczestników przy wyjeździe z hotelu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WARUNKI anulacji uczestnictwa w XXXI Ogólnopolskim Zjeździe Instrumentariuszek:
1. Uczestnik może anulować rejestrację zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracji do dnia 31.08.2025 Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznych bezpłatnie.
3. Za anulowanie rejestracji między 1.09.2025 a 30.09.2025 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 50% opłaty brutto.
4. Za anulowanie rezerwacji od 1.10.2025 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 100% opłaty brutto.
5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres - ZjazdInstrumentariuszek@gmail.com (rezygnacja przekazana telefonicznie nie jest akceptowana).
6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji.
7. Nieobecność na konferencji NIE zwalnia uczestnika z poniesienia opłat (przy braku wcześniejszej rezygnacji)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------