Formularz rejestracji


REJESTRACJA MOŻLIWA WYŁĄCZNIE PRZY UŻYCIU PONIŻSZEGO FORMULARZA

Bardzo prosimy o jego uważne wypełnianie, łącznie z opcjami jak np. nocleg, rodzaj pokoju, dane do faktury itp.
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracji, automatycznie zostaje wysłany mail potwierdzający (łącznie z numerem rachunku bankowego) 
W sytuacji, w której nie otrzymacie go Państwo prosimy o sprawdzenie skrzynki 'spam' bądź o kontakt z Biurem Organizacyjnym).


WARUNKI anulacji uczestnictwa w  XXX Ogólnopolskim Zjeździe Instrumentariuszek:
1. Uczestnik może anulować rejestrację zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracji do dnia 30.08.2024 Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznych nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.
3. Za anulowanie rejestracji między 1.09.2024 a 30.09.2024 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 50% opłaty brutto.
4. Za anulowanie rezerwacji od 1.10.2024 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 100% opłaty brutto.
5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres - ZjazdInstrumentariuszek@gmail.com (rezygnacja przekazana telefonicznie nie jest akceptowana).
6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji.
7. Nieobecność na konferencji NIE zwalnia uczestnika z poniesienia opłat (przy braku wcześniejszej rezygnacji)



27 lipca 2024 - informujemy, iż wyczerpane zostały wszystkie miejsca na tegoroczny Zjazd Instrumentariuszek.
12 sieprnia 2024 - od dziś rejestracja jest możliwa wyłącznie na listę rezerwową a udział będzie potiwerdzony po ewentualnym zwolnieniu się miejsc.

20 września 2024 - zakończyliśmy rejestrację Uczestniczek na tegoroczny Zjazd Instrumentariuszek.
Zapraszamy za rok :)