REJESTRACJA MOŻLIWA WYŁĄCZNIE PRZY UŻYCIU PONIŻSZEGO FORMULARZA
Bardzo prosimy o jego uważne wypełnianie, łącznie z opcjami jak np. nocleg, rodzaj pokoju, dane do faktury itp.
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracji, automatycznie zostaje wysłany mail potwierdzający (łącznie z numerem rachunku bankowego)
W sytuacji, w której nie otrzymacie go Państwo prosimy o sprawdzenie skrzynki 'spam' bądź o kontakt z Biurem Organizacyjnym).
WARUNKI anulacji uczestnictwa w XXX Ogólnopolskim Zjeździe Instrumentariuszek: 1. Uczestnik może anulować rejestrację zgodnie z warunkami określonymi poniżej: 2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracjido dnia 30.08.2024Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznychnie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. 3. Za anulowanie rejestracjimiędzy 1.09.2024 a 30.09.2024Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości50% opłaty brutto. 4. Za anulowanie rezerwacjiod 1.10.2024Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości100% opłaty brutto. 5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres -ZjazdInstrumentariuszek@gmail.com(rezygnacja przekazana telefonicznie nie jest akceptowana). 6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji. 7.Nieobecnośćna konferencjiNIE zwalniauczestnika z poniesienia opłat(przy braku wcześniejszej rezygnacji)
27 lipca 2024 - informujemy, iż wyczerpane zostały wszystkie miejsca na tegoroczny Zjazd Instrumentariuszek.
12 sieprnia 2024 - od dziś rejestracja jest możliwa wyłącznie na listę rezerwową a udział będzie potiwerdzony po ewentualnym zwolnieniu się miejsc.
20 września 2024 - zakończyliśmy rejestrację Uczestniczek na tegoroczny Zjazd Instrumentariuszek.
Zapraszamy za rok :)
Formularz rejestracyjny jest nieaktywny. Rejestracja zakończyła się dnia
2024-09-20
o godzinie
23:59